Z przyjemnością informujemy, że we wrześniu 2024 oddaliśmy do użytku odnowioną Salę Kongresową! To nowoczesna, przestronna i elegancka przestrzeń, stworzona z myślą o konferencjach, szkoleniach, spotkaniach biznesowych, bankietach i uroczystościach. Dlaczego warto wybrać naszą Salę Kongresową?
✅ Pojemność do 450 osób i możliwość podziału na trzy mniejsze sale
✅ Profesjonalne zaplecze techniczne – scena, system nagłośnienia i oświetlenia
✅ Przestronne foyer – idealne na przerwy kawowe i networking
✅ Elegancki bar – zapewniający relaks i swobodną atmosferę po oficjalnych częściach wydarzenia
✅ Możliwość organizacji wesel i imprez firmowych
Zadbaliśmy o każdy detal, by stworzyć przestrzeń idealnie dopasowaną do wymagań nowoczesnych organizatorów eventów. Skontaktuj się z nami i zarezerwuj termin już dziś!
Hotel Stok oddaje do dyspozycji łącznie 205 pokoi, mogących pomieścić w sumie 450 osób. W ofercie posiadamy pokoje:
Do dyspozycji łącznie 16 sal konferencyjnych mieszczących od 15 do 450 osób,
w tym sale modułowe umożliwiające podział przestrzeni na mniejsze części w zależności od indywidualnych potrzeb.
Istnieje możliwość ustalenia aranżacji lobby - według potrzeb Klienta.
Wszystkie sale konferencyjne wyposażone są w nowoczesny system audiowizuwalny umożliwiający prowadzenie szkoleń, pokazów multimedialnych, prezentacji i projekcji. Co równie ważne - zapewniamy profesjonalną pomoc techniczną.
1300m2 powierzchni wystawienniczej stwarza możliwości organizacji wystaw, pokazów i targów tematycznych. Istnieje możliwość wprowadzenia wewnątrz obiektu wielkogabarytowych przedmiotów / maszyn / samochodów/
Jako jeden z nielicznych obiektów w okolicy posiadamy rozległy teren (4ha) wokół hotelu, który zachęca do organizacji wystaw i imprez plenerowych nawet do 2 tysięcy osób! Na życzenie firm wypożyczamy odpłatnie hale namiotowe wyposażone w ławo-stoły, podłogę i scenę.
Niezależnie od tego czy planujecie elegancki bankiet czy też biesiadę góralską lub grilla - w Hotelu Stok przygotujemy dla Was imprezę na najwyższym poziomie!
Dysponujemy zarówno salą bankietową, eleganckimi restauracjami, jak i karczmą góralską oraz paleniskami plenerowymi (z zadaszeniem).
Poza odpowiednim miejscem gwarancją udanej imprezy jest wspaniały Szef Kuchni oraz profesjonalna obsługa każdego organizowanego wydarzenia.
Atrakcyjna lokalizacja wprost zachęca do aktywnej integracji. Z chęcią zaproponujemy różne ciekawe formy imprez team bulidingowych - zarówno dla grup spragnionych konkretnej dawki adrenaliny lub wręcz odwrotnie - wyciszenia na łonie natury, której u nas pod dostatkiem. Wszystko w Waszym zasięgu! Wędróki po górach, rowery elektryczne, off-road, zwiedzanie atrakcji regionu. Integracja świetnie wypada też w samym Hotelu - proponujemy turnieje bowlingowe, dyskoteki czy imprezy tematyczne, o których z chęcią opowiemy więcej!
Team building w górach? - jesteśmy specjalistami w tej dziedzinie!
LOKALIZACJA
- komfortowy dojazd - odnowiona droga DW 941
- 2 km przed centrum miasta - nie stój w korkach do centrum
- malownicze położenie w dolinie otulonej górami
PROFESJONALNA OBSŁUGA
- dedykowany koordynator grupy
- całodobowe wsparcie techniczne
MOŻLIWOŚCI
- usytuowanie hotelu, jego przestrzeń i otoczenie stwarzają możliwość organizacji i obsługi niemal każdego rodzaju imprezy, również plenerowej
Anna Haręża
kom: +48 692 472 457
Adrianna Małyjurek-Polok
+48 606 140 258
Monika Samborska
kom: +48 795 462 895
Anna Wolny
kom: +48 668 017 664